Пріоритетні напрями роботи ліцею на 2020/2021 навчальний рік

Вважаючи, що заклад освіти перебуває на шляху постійного розвитку, ми маємо всі ресурси для реалізації поставлених державою та суспільством перед освітянами задач у сфері освіти, що передбачає поліпшення її якості, створення умов для особистого розвитку та самореалізації кожного учня, тому в наступному 2020/2021 навчальному році спрямувати роботу на реалізацію таких пріоритетних напрямків:

- забезпечення доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості, потреб селища і держави;

- здійснення комплексу організаційно – методичних заходів для вчителів 1 – 3 класів Нової української школи, щодо засвоєння ними нових методик викладання, підходів до оцінювання та інших елементів нової школи;

- впровадження сучасних педагогічних технологій, що сприяють формуванню

ключових компетентностей учнів відповідно до положень Концепції Нової української школи;

- реалізація принципу наступності у розвитку дошкільної, загальної освіти у зв’язку із запровадженням Державних стандартів загальної середньої освіти;

- професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що передбачає неперервне самовдосконалення шляхом навчання за програмами підвищення кваліфікації, стажування, участі у сертифікаційних програмах і тренінгах;

- підвищення ефективності інформатизації освіти, а саме: активізувати впровадження сучасних форм надання освітніх послуг на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій;

- підвищення якості природничо-математичної освіти;

- забезпечення спрямованості освітнього процесу на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію людини в соціумі, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти шляхом застосування особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів;

- формування у дітей та молоді національної ідентичності, розуміння єдності й цілісності України, виховання патріотизму та активної громадянської позиції, особистої відповідальності за долю держави та рідного міста;

- розвиток соціального партнерства навчального закладу із вищими навчальними закладами щодо розвитку обдарованості учнівської молоді;

- соціальний захист дітей та створення оптимальних умов для навчання обдарованої молоді;

- сприяння життєвому і професійному самовизначенню учнів через впровадження різних форм організації профорієнтаційної роботи та профільного навчання;

- стимулювання соціальної активності учнів, їхньої участі в роботі органів учнівського самоврядування, дитячих громадських організацій;

- посилення контролю за проведенням роботи щодо профілактики правопорушень та запобігання дитячому травматизму серед учнівської молоді;

- оптимізація співпраці педагогів та батьків закладу;

- забезпечення системного психолого-педагогічного супроводу всіх учасників освітнього процесу, оптимізація практичної психолого-педагогічної допомоги батькам;

- зміцнення матеріально-технічної бази закладу.

Кiлькiсть переглядiв: 146

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.