Пріоритетні напрями роботи ліцею на 2020/2021 навчальний рік
Вважаючи, що заклад освіти перебуває на шляху постійного розвитку, ми маємо всі ресурси для реалізації поставлених державою та суспільством перед освітянами задач у сфері освіти, що передбачає поліпшення її якості, створення умов для особистого розвитку та самореалізації кожного учня, тому в наступному 2020/2021 навчальному році спрямувати роботу на реалізацію таких пріоритетних напрямків:
- забезпечення доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості, потреб селища і держави;
- здійснення комплексу організаційно – методичних заходів для вчителів 1 – 3 класів Нової української школи, щодо засвоєння ними нових методик викладання, підходів до оцінювання та інших елементів нової школи;
- впровадження сучасних педагогічних технологій, що сприяють формуванню
ключових компетентностей учнів відповідно до положень Концепції Нової української школи;
- реалізація принципу наступності у розвитку дошкільної, загальної освіти у зв’язку із запровадженням Державних стандартів загальної середньої освіти;
- професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що передбачає неперервне самовдосконалення шляхом навчання за програмами підвищення кваліфікації, стажування, участі у сертифікаційних програмах і тренінгах;
- підвищення ефективності інформатизації освіти, а саме: активізувати впровадження сучасних форм надання освітніх послуг на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій;
- підвищення якості природничо-математичної освіти;
- забезпечення спрямованості освітнього процесу на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію людини в соціумі, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти шляхом застосування особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів;
- формування у дітей та молоді національної ідентичності, розуміння єдності й цілісності України, виховання патріотизму та активної громадянської позиції, особистої відповідальності за долю держави та рідного міста;
- розвиток соціального партнерства навчального закладу із вищими навчальними закладами щодо розвитку обдарованості учнівської молоді;
- соціальний захист дітей та створення оптимальних умов для навчання обдарованої молоді;
- сприяння життєвому і професійному самовизначенню учнів через впровадження різних форм організації профорієнтаційної роботи та профільного навчання;
- стимулювання соціальної активності учнів, їхньої участі в роботі органів учнівського самоврядування, дитячих громадських організацій;
- посилення контролю за проведенням роботи щодо профілактики правопорушень та запобігання дитячому травматизму серед учнівської молоді;
- оптимізація співпраці педагогів та батьків закладу;
- забезпечення системного психолого-педагогічного супроводу всіх учасників освітнього процесу, оптимізація практичної психолого-педагогічної допомоги батькам;
- зміцнення матеріально-технічної бази закладу.
Коментарi